(8 658) 88400

Faksas (8-5) 231 66 60

Kalbos pasirinkimas:

LT EN
.

Priimamasis

Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa

Neįgaliųjų reikalų departamento priimamajame sudaryta galimybė atvykusiems asmenims užpildyti  prašymo ir skundo pateikimo formas. Lankytojams rekomenduojama dėvėti medicinines kaukes ar respiratorius.

Rekomenduojame savo asmeninį klausimą, prašymą ar skundą (atsisiųsti prašymo formą) atsiųsti elektroniniu paštu centras@ndt.lt, paštu adresu Švitrigailos  g. 10, 03223 Vilnius, arba pasikonsultuoti žemiau nurodytais telefonais.

Piliečių ir kitų asmenų rašytiniai prašymai priimami Neįgaliųjų reikalų departamento Administravimo ir išteklių valdymo skyriuje (Švitrigailos g. 10, Vilnius).

Asmenų priėmimo laikas:

Pirmadieniais – ketvirtadieniais: 8 val. -17 val.;

Penktadieniais: 8 val. – 15.45 val.;

Pietų pertrauka: 12 val. – 12.45 val.

Anglų ir rusų kalba gali konsultuoti Raminta Motiejūnaitė
el. p. raminta.motiejunait@ndt.lt, tel. +370 658 88 400

For inquiries in English please feel free to contact Raminta Motiejūnaitė
e-mail raminta.motiejunait@ndt.lt, tel. +370 658 88 400

Hа русском языке консультирует Raminta Motiejūnaitė
el. p. raminta.motiejunait@ndt.lt, tel. +370 658 88 400

Asmenų prašymai turi būti išnagrinėti per 20 darbo  dienų nuo jų gavimo; jei dėl klausimo pobūdžio tam reikia daugiau laiko, interesantas informuojamas Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių nustatyta tvarka.

Teisės aktai, kuriais vadovaujamasi priimant ir nagrinėjant asmenų pateiktus prašymus:

Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo taisyklės Neįgaliųjų reikalų departamente prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

Lietuvos Respublikos vyriausybės 2007 m. rugpūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“

Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas (lrs.lt)

Spausdinti